LunaLight Ajándék

Az ötlettől a megvalósításig

After eight a kezeden

2016. november 28. 18:08 - ESC design

Ez a recept kicsit "hasra
 csapás" szerűen született. Több receptet is olvastam, ki, hogyan készít krémeket, sőt, a a soproni Zöld Állomás bioboltban is kaptam tippeket. Így született meg végül a saját verzióm, csokis-mentolos illatban. Íme a recept:

25 g kakaóvaj (minél kisebb darabokban van, annál gyorsabban elolvad)

25 g sheavaj

25 g kókuszolaj

25 g mandulaolaj

2 csepp fodormenta illóolaj

Egy konyhai mérlegen kimértem az alapanyagokat (kivéve az illóolajat) egy mikrózható műanyagtálba (amit később már csak erre a célra fogok használni) és elkezdtem melegíteni. A mikrót félpercenként megállítottam, hogy jól átkeverjem a keveréket, ehhez egy fa spatulát használtam.

Ha az összes összetevő elolvadt, két csepp menta illóolajat tettem bele, ezt jól átkevertem és hagytam kihűlni. Hűtőbe is lehet tenni egy rövid időre (10-15 perc), de fontos, hogy kb szobahőmérsékletre hűljön. Ekkor már elég szilárd, nehezebben kenhető állagú. Egy habverővel jól felkevertem, és egy műanyag tégelybe töltöttem. Fontos, hogy minden eszköz és a tároló tégely is tiszta legyen! 

Szobahőmérsékleten tárolva 3-6 hét lehet a szavatossága, de érdemes hűtőben tartani.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://escdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr7612006558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása