LunaLight Ajándék

Az ötlettől a megvalósításig

Szempillaspirál házilag

2016. október 06. 18:13 - ESC design

Mivel szinte az összes kozmetikumra allergiás vagyok, úgy gondoltam kipróbálom, milyen, ha házilag készítem el őket.

Első kísérlet: Szempillaspirál házilag

 

 

A receptet a facebookon találtam. Méhviaszt, kókuszolajat, és aloe vera gélt  kell összemelegíteni majd aktívszenet keverni hozzá.

 

 

 

Aki próbált már meg szempillaspirálos üveget kimosni, az tudja, nem egy egyszerű feladat. A visszatöltés kb esélytelen, ezért egy kis pekecbe simítottam a megmaradt festéket (az első felét megpróbáltam beletuszkolni a kitisztított üvegcsébe).

Kérdés már csak az, sikerült-e.... A holnapi posztban kiderül! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://escdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr9411775921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása